Kixx Ultra 4T Scooter SN, API SN’nin mevcut gelişmiş üst düzey motor yağı sınıfının gerekliliklerini karşılayan Sentetik Teknolojiden formüle edilmiştir. Özellikle yakıt verimliliği, sürtünme kaybını azaltma ve dayanıklılık açısından eksiksiz scooter motor yağı performansı sağlayacak şekilde optimize edilmiştir.
• Tüm benzinli araçlar
• DOHC, EFI ve VVT ile donatılmış yüksek performanslı arabalar
• Motosikletlerde dört zamanlı benzinli motorlar
• Spor Araçlar
Kixx Ultra 4T Scooter SL, API SL’nin mevcut gelişmiş üst düzey motor yağı sınıfının gerekliliklerini karşılayan Sentetik Teknolojiden formüle edilmiştir. Özellikle yakıt verimliliği, sürtünme kaybını azaltma ve dayanıklılık açısından eksiksiz scooter motor yağı performansı sağlayacak şekilde optimize edilmiştir.
• Tüm benzinli araçlar
• DOHC, EFI ve VVT ile donatılmış yüksek performanslı arabalar
• Motosikletlerde dört zamanlı benzinli motorlar
• Spor Araçlar
Kixx Ultra 4T SN, ağır hizmet koşullarında çalışan yüksek çıkışlı motorlar da dahil olmak üzere API SN JASO MA / MA2 yağlayıcılar gerektiren dört zamanlı motosikletlerde ve taşınabilir elektrikli ekipmanlarda kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmış üstün performanslı, kesilmeye dayanıklı, çok dereceli bir benzinli motor yağıdır.
• Hava ve sıvı soğutmalı dört zamanlı motosiklet motorları
• Özellikle Japon yüksek performanslı motosiklet motorları için uygundur
• Kavramaları olan ve olmayan motosikletler
• Çok dereceli motor yağının belirtildiği kombine motor/şanzıman üniteleri veya ayrı dişli kutularına sahip motosikletler
• Arka tork sınırlayıcılı motosikletler
• Egzoz katalitik konvertörlü motosikletler
• En yeni nesil, dört zamanlı scooter motorları
• Jeneratörler, çim biçme makineleri vb. gibi taşınabilir güç ekipmanlarına takılan dört zamanlı benzinli motorlar.
Kixx Ultra 4T SL, dört zamanlı motosikletlerde ve API SL JASO MA / MA2 yağlayıcıları gerektiren, yüksek çıkışlı motorlar da dahil olmak üzere, taşınabilir güç ekipmanlarında kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmış üstün performanslı, kesilmeye karşı dayanıklı, çok dereceli benzinli motor yağıdır.
• Hava ve sıvı soğutmalı dört zamanlı motosiklet motorları
• Özellikle Japon yüksek performanslı motosiklet motorları için uygundur
• Kavramaları olan ve olmayan motosikletler
• Çok dereceli motor yağının belirtildiği kombine motor/şanzıman üniteleri veya ayrı dişli kutularına sahip motosikletler
• Arka tork sınırlayıcılı motosikletler
• Egzoz katalitik konvertörlü motosikletler
• En yeni nesil, dört zamanlı scooter motorları
• Jeneratörler, çim biçme makineleri vb. gibi taşınabilir güç ekipmanlarına takılan dört zamanlı benzinli motorlar.
Kixx Ultra 4T SJ, dört zamanlı motosikletlerde ve API SJ, JASO MA yağlayıcıları gerektiren, yüksek çıkışlı motorlar da dahil olmak üzere taşınabilir elektrikli ekipmanlarda kullanılmak üzere özel olarak tasarlanmış üstün performanslı, kesilmeye karşı dayanıklı, çok dereceli benzinli motor yağıdır.
• Hava ve sıvı soğutmalı dört zamanlı motosiklet motorları
• Özellikle Japon yüksek performanslı motosiklet motorları için uygundur
• Kombine motor/şanzıman ünitelerine veya çok dereceli motor yağının belirtildiği ayrı vites kutularına sahip motosikletler
• Arka tork sınırlayıcılı motosikletler
• Egzoz katalitik konvertörlü motosikletler
• En yeni nesil, dört zamanlı scooter motorları
• Jeneratörler, pompalar, çim biçme makineleri vb. gibi taşınabilir güç ekipmanlarına takılan dört zamanlı benzinli motorlar
Kixx Ultra 2T, düşük kül katkı sistemiyle formüle edilmiş, yüksek performanslı, iki zamanlı motosiklet yağıdır. Yağ enjeksiyonlu sistemlerin tercih ettiği şekilde akışkanlık/karışabilirlik derecesinde F/M 2 mevcuttur. Geniş bir sıcaklık aralığında benzinle kolayca karışmasını sağlayan özel bir solvent ile önceden seyreltilir. Yakıt/yağ karışımlarındaki varlığının belirlenmesine yardımcı olmak için belirgin bir şekilde boyanmıştır.
• JASO FB yağlarının kullanımına izin veren iki zamanlı motor üreticilerinin performans ihtiyaçlarını karşılar.
• Yağ enjeksiyonlu veya benzin ve yağın ön karışımını kullanan tüm iki zamanlı motosiklet motorlarında karayolu servisi için önerilir.
• Üreticiler, benzin ve yağın ön karışımları için 50:1’e kadar benzin-yağ oranlarının kullanılmasını tavsiye etti.
• En zorlu motorlu testere uygulamaları dışında, iki zamanlı taşınabilir elektrikli ekipmanlarda kullanıma uygundur.
• Külü hassas, su soğutmalı ortamlarda kullanılması tavsiye edilmez. iki zamanlı dıştan takma motorlar.
• 25:1’in altındaki benzin/yağ oranlarında çalışan hava soğutmalı küçük motorlarda kullanılmamalıdır.
• Dört zamanlı motorlarda kullanılmamalıdır.